Pamer Baby Bump, Siti Nurhalizah Umumkan Kehamilan Anak Keduanya yang Kini Berusia 4 Bulan

- Selasa, 1 Desember 2020 | 17:12 WIB
Siti Nurhaliza (Instagram/@ctdk)
Siti Nurhaliza (Instagram/@ctdk)

Penyanyi asal Malaysia Siti Nurhaliza umumkan kehamilan anak keduanya.

Hal itu dibagikannya melalui instagram pribadinya @ctdk sambil memperlihatkan perutnya yang mulai membuncit. Pada foto hitam putih yang diunggahnya, Siti Nurhalizah tampak anggun dengan balutan baju bermotif bunga dengan kerudung yang dibiarkan tergerai kebawah.

Di keterangan foto tersebut, dirinya juga menyebutkan usia kandungannya kini sudah berjalan 4 bulan. 

"Alhamdulillah. Hari ini 1 Disember 2020, saya dan suami membuat pengumuman rasmi mengenai kehamilan saya yang sudah pun berusia 4 bulan," tulis Situ Nurhaliza pada keterangan foto tersebut, seperti yang dikutip INDOZONE pada Selasa (1/12/20).

Dirinya juga memberikan alasan kabar bahagia tersebut baru diungkapkan karena ia dan suami mengaku menunggu waktu yang tepat.

"Tiada niat untuk berdiam diri selama beberapa bulan ini namun saya dan suami berfikir, apabila tiba waktu yang sesuai, kami tetap akan berkongsi berita ini dengan semua, terutamanya keluarga, saudara mara, sahabat handai, para peminat dan sesiapa sahaja yang mengenali kami," tulis Siti Nurhaliza.

Ia juga memohon doa untuk bayi dan dirinya agar dipermudahkan hari-harinya hingga saat lahiran nanti.

"Saya memohon doa kalian supaya saya dan bayi di dalam kandungan diberikan kesihatan, dipermudahkan hari-hari saya ke depan ini sehinggalah saat melahirkan nanti," ungkapnya.

Sebelumnya, Siti Nurhaliza dan Dato Khalid Jiwa sudah dikaruniai seorang putri bernama Siti Aafiyah yang saat ini berusia 2 tahun hasil program bayi tabung setelah 12 tahun pernikahan mereka.

"Terima kasih sekali lagi kepada kalian yang sangat memahami dan tidak putus mendoakan saya selama ini. Saya amat bersyukur di atas kurniaan Allah ini, anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih," tambah Siti Nurhalizah pada tulisannya.


 

Artikel Menarik Lainnya:

Editor: Administrator

Rekomendasi

Terkini

Kebakaran Toko di Mampang Semalam, 7 Orang Tewas

Jumat, 19 April 2024 | 14:25 WIB
X